20.11

just nu sitter jag här med två liter cola och spelar lycklig, funderar på dom lite mer viktgare sakerna i livet tillexempel vad  som vad är fram och bak på en kebabrulle? jag är desperat över ett svar. men åter till det mindre viktiga, jag har nyss haft match mot akropol och vi vann med 47-21 (notera att vi förlorade mot dom i finalen förra året med 21-23) varför är vi bäst? jo, det är bara så.
mina planer för dagen sket sig, det blev så här istället.. fick desperata sms av malin och minna att jag fort skulle komma dit, man ba..vad händer? aja fixade mig och gick dit, öhm det viktiga va en ända fråga.. jag krigade ju förfan trodde de hade hänt nått viktigt, men icke. chillade där ett tag tills minna, som vanligt ville baka chocklad muffins men hennes dröm sprack eftersom hon inte hade några ägg, men så kom jag som en ängel från ingenstans och sa att gurras mamma har nog så minna (snygg som hon var, i pyamas (stavas de så?) gick ner och frågade efter ägg, och till sin stora förvåning öppnade gurra och den ända minna klämde ur sig var, gyrraAah...ehm h-arrU två... ägg ellöööh? ;) lite smått sexigt) nu känner jag att jag andvänder för många ()()()()() sånna där så nu ska jag ringa och tvinga nån ful jävlel att köpa godis och komma hit, men först.. en dusch inte lukta usch stå högt i kurs..vi höres broes :)


 

den andra bilden tycker jag är lite cool, det är inte många som vet vart beck bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback