härliga måndag

hatar måndagar, punkt slut.

sitter just nu hemma hos vanessi men malin minna och helvetet själv, vannessa. höh 50 timmar senare nu fortsätter jagb skriva :p aja, men vi har nyss tryck i oss billyspizzor och massa cola, ska väll snart gå ut tror jag..
idag har det inte hönt mycket alls, riktigt jobbig morgon, tack vanessa dsu vet verför <3 skolan rulla på som vanligt haha alla va så jävla konstiga idag :o hahaha :) roligaste idag av när jag skrev till jesper att vi skulle slåss och så hämtade han hela fruängen och kom till ks sen kom lilla jag ut där och frågade vad dom gjorde här sdom ba, vi ska slå nån lucas hahahaha :) asså dom trodde att de va fight på riktigt, men de va ju bara jag som hade skrivit :) sjukt jävla kul. idag är det träning, sen träning så jag komer hem runt tio, hinne icke gå ut efter men ska till pappa idag, niiiiiiiiiiiiice :) i helgen kommer min bästavän julia hit, ojojojojoj va roligt vi ska ha! :) nej men nu prutta minna och det luktar bajs, så jag drar :) tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback