humor

hej, tänkte bara säga att jag tänker uppgradera mig och ta det här med playahead mycket mer seriöst så jag byter namn till amandiz-c00l94, adda! det här med att plugga tycker jag är skit tråkigt men jag håller fast vid metoden att bara hålla den tunga fysik boken mot huvudet och vänta på att allt  har kopierats till min hjärna har funkat, eller ja.. tills jag får kramp i armen och hämtar en ny cola. slutade med det nyss och nu sitter jag här och garvar åt min käre vän henrik hedlund,

#8461 - Henrick  | för en minut sedan [hemligt]  
vg? vg låter ganska dorkigt tycker jag.. bättre med vad gör du.

haha någon där ute som tycker att henrik är lite små rolig? jag tänkte väll det :)

åter till det mest spännande : cewe tycker om att äta gröna nudlar som har en rosa färg utav mango fast tillverkad utav cocos, sådeså!

vi höres gott folk, ät snor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback