käften tjockis

haha, läste nyss igenom mitt förra inlägg.. öh nej jag va inte full.

kom nyss hem från träningen som fick sluta en halvtimme tidigare pågrund av mig och min käre vän alexandra som 'snubblade' in i handblollsmålet och jag va tvungen att asgarva, så greken fick damp och avslutade träningen. hmpf..
jaja åter till det lite viktagre.. när vi frog hem i från vanessa så tog vi tuben från västertorp mot hemlandet, fruängen. haha, döda mig inte arri, men vi träffade dig på tuben.. om du minns det? och om du minns vad du gjorde innan det så kan du ju.. ja haha vad kan du? spy mitt i centrum? aa det kan du, du är ganska bra på det faktiskt. haha och nej, vi tänker itne slå dig i huvet för att se om det gör ont eller inte, men vi älskar dig ändå. jaja, gick till malin bänken och träffade alla gaaaangsters, senare kom samme och han och jag gick till ks för att hämta luddes skolböcker och ryggsäck som någon hade kissat på. ojojoj, va du ska pussa mina fötter i morgon ludde! ta med dig hmmm.. 30 + 40? 70 svenska kronor.. tack! och du vet varför, idiot. sedan bar det avmöt träningen, sjukt tråkigt, vet inte om jag vill spela basket längre, det är inte roligt och jag hinner inte med skolan, och skolan är vikitgare och tilliochmed roligare.. (?????????????????) basket är inte roligat alls med andra ord, men såhär är det ibland i morgon kanske jag älskar basket igen..men åter till det absolut viktgaste , cewe.idag gjorde han slut *idiot* :(((((((((( cewe gillar glass, det gör jag också. de är därför vi passar så bra ihop. christian stör sig på.. mig men jag älskar honom ändå.

men det absolut bästa som finns här på jorden är vanessas hund, gosh i love you!


Kommentarer
Postat av: minna

åhh va bra hund !

2008-10-11 @ 21:12:39
URL: http://hppt//:www.minnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback