kill bill

har nyss tittat på världens sämsta film med johanna, kill bill. haha fyfan va dååååååååååålig :) lika dååååålig som min dag har varit, fifan har inte gjort ett skit. har suttit här hela dagen, rört på min feta rumpa tre gånger första när jag åt frukost andra när jag öppna dörren åt johanna trejde gången när jag hämtade glass, super mega intressant. har inga planer på att röra på mig igen, funderar på att gå hela vägen till soffan, eller nej juste vi har inga soffa.. vilken tur slipper jag röra på mig, det ända jag behöver göra är att snurra ett varv med denna super fina datastol sisådär runt klockan nio för då är det desperate housewifes, prima! nej men jag har sjukt ont i hela kroppen och min hals har typ försvunnit, har förjävla ont i halsen.. :( synd om mig! får se till att ära mer glass, tjing!


kommer alltid att finnas här för dig nessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback