last night

hejochhejdå

igår efter träningen drog jag ut, roligt ute :) mötte alla gangsters vid vippan typ sen dorg vi vidare till vippan dagiset, chilla lite sen gick jag till centrum med samme och jespuuuur och köpte cola :) mhihih.. fick också höra sötaste meningen från samme på läääääääänge 'vi är dom gamla fruängsbarnen, samma klass och allt' till mig och richard.. fick nästan en tår i ögat (a) hihi! sen drog tillbaks till vippan, inte en jävla va på bra humör.. haha speciellt inte vanessa ;) anna va ju ganska rolig hon också :) minna va som vnaligt, ingen skillnad :) vet inte vad som hände lite senare men tillslut vare bara jag och minna och alla gangsters som befann oss vid långsjön typ.. eller de va dit vi skulle men pallade inte följa med för att............. så minna och jag drig hemmåt.

idag skulle minna ringa mig när hon vakna och jag sätter allt jag äger på att hon fortfarande sover. så jag får våll ringa henne efter matchen idag :) vi ska möta wildwest, vi måste vinna (a) hihi, ja de va allt, eller juste leo jag har glömt mitt usb sak någonstans så jag lägger in den där bilden som jag loooovade att jag skulle lägga in, men de får bli en annan gång, jag har lite fler fina bilder, eller hur verrhoe? ;)

vi höres mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback