maaaat

efter många om och men så sitter jag här och äter spagetti&köttfärsås.. idag har jag haft två chanser på mig att äta ute, min snälla mamma lämnade pengar hemma och min käre far erbjöd sig att beställa mat men på ett vilkor - att ajg gick om hämtade maten? men har jag nappat? nej, så här sitter jag och äter köttfärsås.. men iallafall när jag va på väg hem hit till pappa så gick jag och funderade på lite roliga saker och här fem underliga saker, för det första går jag runt med två likadana skor fast olika storlekar, en 37 och en 38? fråga mig icke varför (?) sen är jag aldrig hungrig, fast jag äter konstant hela tiden ändå? det känns som om mina ögonfransar är längre på ena ögat och jag har världens snyggaste armband :) de va bara fyra...men det får ni nöja er med det?!?!?!?! okej?!?!?!!  lalala, jag tycker synd dom folk som bara har ett ben asså de är så jävla synd :( jag har träningsvärk i benet, benet? ofta man inte har träingsvärk i båda? cp :( yes! där hade vi den femte :) nu ska jag leta reda på mitt liv, tju

 fina va? dom har vi gjort på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback