minnostinno, du är ful

ja tjenare hejsan :) idag var de skola som vanligt, tråkigt som vanligt. men det gick iallafall jätte bra på no/fysik provet, för er som är intresserade... mamma tex ;) sluta läs min blogg mupp. efter skolan drog jag hem till minna, där bella låg och sov. vi gjorde omelett, sjukt gott och provade massa kläder, som gamla tider minna! haha minna klädde ut sig till nått och höll på med bella oj va roligt asååååååååååå, haha jag ska läga ut massa filmer på det och lite annat från idag, sen när jag orkar :) sen drog bbellu hem och minna och jag gick hem hit och drack fanta sen frog ajh till träningen, seg träning och nyss har jag ätit! klart slut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback