palla rubrikkkk

skulle precis gå utanför dörren men dåå ringde telefonen.. farmor. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHNEJ! hon ska alltid prata i 45678 x 2345 år, men jag älskar henne ändå, idag avr det stora samtalsämnet hennes brutna lilltå, stackarn.

men bara för att det avr så varmt här så sitter ajg kvar en stund och bjuder påpåpåpå en li-li-lista--A!

Namn - Amanda Lundgren
Födelsedag - 19 december
Ögonfärg -  brun gröna
Hårfärg -  brunt, fult
Längd - 169
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Värsta ovanor -  va?
Stjärntecken - skytte
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - yes sir
Skor idag - stövlarna, dom är varmast
Rädslor - kärlek och att blir sårad
Mål för året -  inget :)
Mest använda fras på msn -typ haha?
Det första du tänker på när du vaknar -  hur mycket är klockan?
Bästa kännetecken -  vet faktiskt inte,
Mest saknade minnet - för många
Favorit; Färg -  rosa
Mat - gurka är så jävla G
Sport - b to the asket
Djur -  hundvalpar är sötaaa
Glass - choklad
Affär -  ingen speciell
Sallad - de är gott
Skådespelare - minna hedlund
Låt -  min peawww låwwt
Nummer - Haha inget
Årstid - SOMMAR
Parfym - många
Kroppsdel på motsatta könet - haha, öhm.. öronen
Vad vill du bli när du blir stor - jag är stor
Hur vill du dö - hur?
Vem av dina vänner är mest högljud - kristine
Vem får dig mest att skratta - kristine, julia h och fellan minna, annica.. too many
Vem har du känt längst - minna, becca.. av dom jag är med nu
Vem är blygast -  ingen är blyg?!?!?!?
Bästa känslan - knappast lycka
Värsta känslan - ledsen
Vart vill du bo i framtiden - stockholm
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -  mina lår
Hur länge tror du att du kommer leva - inte vet jag
Varit kär - ja
Blivit dissad - japp..
Rymt hemifrån - nepp
Föreställt dig ditt ragg naken - såklart ;)
Skolkat - japp
Tänkt på självmord - haha nejnej
Sovit utomhus - ja
Varit otrogen - NEJ
Sett en död människa - ja...
Druckit alkohol - nej.. inte jag inte..........
Ätit sushi - usch ja
Varit på en scen - aa
Snattat - nepp
Blivit nerslagen - jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback