skolalalalalaaaaaa

ja kom nyss hem från skolan, ska äta lite sen plugga en snabbis. har prov i fysik i morgon, döda mig sakta... men iallafall så ska jag ha röd (vg) så fram med den stora, läskiga fysik boken :/ nu kom jag på att jag har prov i musik också, musik historia! vaaaaaaaaarför ska jag kunna det? jag kommer ändå ha glömt bort det om tåv veckor, för det intresserar mig inte det minsta.

min dag har väll varit precis som vanligt, skola sen vara ute, ska ut sen dårå. i skolan hände det inte mycket alls, igår baxade nån mina pengar ur garderoben.. okej de kanske bara va 40 men ändå? såå onödigt! jaja.. någonting bra gjorde jag i skolan i dag iallafall, jag lämnade in engelska 20 :) vet inte hur det kommer att gå, hoppas på röd! (vg). roligaste idag va när vi hade engelska kp, calle är så skööööööööööööön i huvet.. mjau på dig alexader montazaaaaaaaaa! eller hurde stavas (a) du är så söt älskling! *ibland kan jag verka så seriös* nej men nu ligger den där fysik boken och väntar på att läsas! men den får vänta för här kommer några bilder från idag :)

    

calle, victyz, calle, fysikbokeeeeeeeeeeen :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback