småungar

penis

kom nyss hem från praoen, praoar på dagis :) fetttttttttt kuuuuul! man kan ju tro att de är skit tråkigt, men tvärtom alla småttingar är så sööööta och mjau! annie och jag började klockan nio med att vara ute med pluttarna tills klockan halv elva sen vare dax för lunch, myyyyms! as gott, de äre alltid på dagis och jag har en hel vecka framför mig! :)))))))) fick äran att hälla upp mjölk och grejjer :) sen vare dax för vila, så då hade jag rast satt i personal rummet och lyssnade på tanterna som snacka så de skav i öronen, hah! satt och ritade och lekte kurragömma efter vilan sen firade vi lilla einar som fyllde fem :) grattis sötnos! ja sen drog slutade vi, annie tog bössen hem och jag sitter här, träning i kväll.. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du praoar där för att du vill våldta dagisbarnen:S

2008-10-21 @ 20:28:46
Postat av: amandans

hur visste du? :o

2008-10-26 @ 17:22:54
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet allt? :)

2008-10-26 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback