ta mig tillbakaaaaaaaa

usch va tråkigt det är med höst, eller asså det är ju ganska mysigt, men kallt och jag vet inte vad jag ska ha för jacka i vinter, hade ju fjällis förra, FUCK heller att jag sätter på mig den igen. den är till salu föressten, xxxs. intresserad? :)
usch sommaren va ju så jävla härlig kolla på bilden här under hur brun jag va? eller jag ser lite gul ut där men jag va sjukt brun i sommras men nu har allt försvunnit :( ska nog ta en tripp till solariumet någon dag/ar. usch nu måste jag läsa massa fysik och musik, får se hur det går med den saken! ät mitt damm, lixom för så snabb är jag.






lite mindre sexig men åååååh va brun jag va :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

min rompaah :D

2008-10-07 @ 20:37:36
Postat av: amandaaaaaaaaaans

nej min? :)

2008-10-07 @ 20:52:55
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback