tjena kompis

lalalala.. just nu är jag glad, känns förjävla bra efter allt som har hänt.. när man känner att någonting aldrig kommer att lösa sig ska man tänka tillbaka till sisådär 7/8 år sen när man hade det jobbigt? har du kommit över det nu? tänk hur lite det betyder nu.. visst allting ger ärr men du har ändå kommit över det nu, du kan iallafall leva med det. tänk då åta år fram hur det här kommer att påverka dig då? lika mycket som det där för länge sen, så ja, det  kommer att  lösa sig! jag har inget annat val än att tro på det. bara att tala om för sig själv att allting kommer att blir bra, det kommer blir bra, det kommer blir bra, det kommer blir bra.. fast det känns ännu bättre att höra det från vanessa, jag vill verkligen tacka för aaaaaaaaaallt! ala prat stunder, alla gånger du har fått mig på så himla mycket bättre humör, det går inte att beskriva hur mycket det betyder! jag känner verkligen att jag kan prata med dig och de vill jag att du ska veta. jag älskar dig vanessi

sådär! ja.. vad har hänt i dag? jag vaknade upp i min mormors baddsoffa runt 08.20 yeeeeeeeey det är söndag passade på att ta en sovmorgon! höhö.. la mig på soffan och där låg jag till klockan tre.. har granskat alla idol repriser som finns, sen blev jag sugen på chocklad så mormor och jag åkte till mio och köpte en hylla. efter köpte vi chocklad. nu ska jag plugga musik hisoria och fysik! ciao!



eftersom jag är expert på idol nu så tycker jag att johan är jävligt cool!



han är de fulaste jag vet, men han är ju jätte duktig!

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker du e jättecool amanda ;$

jag e vldigt förtjunst i diiiiiig ...... :D<3333333

2008-10-05 @ 18:50:03
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback