i'm back

meeeeeeeen okej! nu har ni skrivit tillräckligt muppar.. jag byteeeeeer lösenord :)

som sagt har jag haft utegångsförbud nån vecka och data förbud.. men nu är jag back on track ;)
förra helgen spenderades ungefär så här, julia kom på fredagen och stannade till söndagen, och de va de som orsakade mitt hhhhhärliga utegångs förbud. orkar inte ta upp varför och blablabla :) julia åkte hem igen på söndagen sen har veckan bara sett ut så här:

måndag - hemma, sen träning
tisdag - hemma 8)
onsdag - ph efter skolan och träning
torsdag - alexandros
fredag - åkte till julia
lördag - julia
söndag - julia

i fredags så kom jag till julia, gjorde inte så mycket på kvällen gick hem till nån arthit blablabla och chilla typ, tills ludde och nån annan brud kom då drog vi. lördagen åkte vi in till örebro och shoppade lite :))) fick med mig två tröjor, ett par jeans och en sjal. på kvällen drog vi till skranta och satt där och väntade på att nått roligt folk skulle komma men ingen kom :( så v hyrde film ist men den titta vi aldrig på för jag somna men vaknade sen av att käre cewe ringde och babbla om att jag skulle slicka honom i rumpan, han är sjuk. sen ringde alexandros och jag pratade massa, sötnos :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej du skulle inte slicka mig i rumpan jag skulle slicka dig i rumpaN! och du skrattade ju:(:(

2008-10-19 @ 20:00:28
Postat av: amandans

jaaaa, de va roligt :)

2008-10-26 @ 19:10:48
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback