Vafan?

Hääj hallu , här sitter jag igen hihi! Kom på att bloggen tar upp den mesta tid i mitt liv.. Icke Icke bra. Jaja det är ett bra tidsfördriv iallafall. Kan väll gå igenom dagens grej..

Vaknade upp runt halv 7, kände hur jag behövde kissa. Men hann inte upp till toan så fick bli sängen som toalett idag. Det var riktigt skönt när kisset väll hade runnit ut. Fast äh, blev så trött så jag somnade om. Vaknade runt halv 8 och fick känslan, jag är bög. Skrev till min närmsta vän att jag är bög. Var riktigt skönt att få det sagt... Är påväg till skolan, och sllfaashs så hör jag "FAN MIN MEEEEENS!!!" Jo då hade jag fått mens.. Och när jag har mens så forsar det verkligen bara. Får huvudvärk och blir jätte sugen på att äta rutten fisk med lemonad. Jaja, gick till lunchen och fick syn på en skitsöt kille! Gick fram, kliade mig på muffen och frågade om vi skulle baka raggmunk. Nej det ville han inte.. Jag fick som vanligt mitt mensutbrott. Jag börjar slicka på alla gafflar i hela matsalen och skriker "Jag är bög!" Fyfan är så skönt att få det sagt ibland. Men nu orkar jag inte blogga mer, puss på er!<3

Kommentarer
Postat av: cewe

haha du är fan sjuk amanda :D

2008-10-06 @ 22:35:00
Postat av: amandaaaaaaaaaans

höhöhö ja, jag.......skrev ju också detta :)

2008-10-06 @ 22:44:38
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback