wiho!



Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? 
Hur tidigt stiger du upp? alarm på sju, men går upp när jag känner för det
Vem/vilka vet mest om dig? dom närmaste
Gillar du att slåss? gillar? älskar
Vad ska du göra ikväll? plugga :(
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? ingenstans faktiskt :)
Är du bra på att måla? HAHA, fick g i bild! jag är sämst med andra ord.
Vem kramade du senast? ööööööh, annuw tror jag eller victyz nej alex vare :)
Vad längtar du till? helgen, för då kommer juuuulia! :)
Vad längtar du inte till? provet i morgon
Sparare eller slösare? båda
Bio eller promenad? bero på vad jag känner för.
Är du kattig? mjau, självklart!
Rädd för insekter? ja
Anser du att du är stark? somfaaaaaaa-An!
Nämn något som gjorde dig glad igår: vanessa
Vad gjorde du kl 8 i morse? exakt då plattade jag mitt hår
Vad har du druckit idag? cola, fanta såndär röd och mjölk
Vad var det senaste du åt? mackor
Vad var det senaste du köpte? godis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? annars är det väl bara att gå förbi en gång till?
Favoritklädsel? mjukisar är bäst
Vad gör dig glad just nu? inget
Humör just nu: trött, orkar inte plugga :(
Sommarplaner: nästa sommar ska bli bättre än den som var iaf :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig, lätt!
Gillar du att sjunga? i duschen låter det helt okej
Vad längtar du mest efter just nu? helg föööööööööörfan!
Gillar du att dansa vilt? alltid
Vem gör så du skrattar mest? calle och cewe!
Kysste dig senast? alexandros, annars anna men de räknas?
Har du åkt båt? jag har en egen segelbåt..
Socker eller salt? öh? socker!
Har du gjort något busigt? om jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback