en till lista!!!!!!!!!!!!!!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
så ofta jag kan
Gnälla: det finns alltid nått att gnälla över
Skrika: nja
Sova: jaaaaaaaaaa
Ha ångest: njae
Skada dig själv med flit: nejnej
Ta mediciner du inte borde ta: haha nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: bara om dig
Drömma sexdrömmar: haha alltid!
Ta droger: nejnej!
Försöka vara annorlunda: vadå?
Klä dig i svart: det händer?
Gå till kyrkan: öh, nej
Gå i skolan: jag älskar skolan, typ mest(?)
Röka: nej
Ha sex: hela dan varje dag
Ljuga: nejnej
Hata folk: jaaaaa
Lita på folk: dom närmaste

VEM:
Saknar du:
julia holmberg
Vill du döda: dig
Rörde dig sist: bella
Vill du slå: jag slåss inte
Kysste dig sist: de va verran :D
Vill du kittla: haha danielle
Kramade du sist: bella
Vill du prata med: julia h
Skrek du på sist: ehm, jesper tror jag
Vill du vara som: nån som är smal
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: mig själv! lätt!
Gjorde dig riktigt glad senast: vetinte
Fick du sms från senast: alexandros
Ringde dig senast: lalala, vem fan vare..malin tror jag.. nej de va pappa
Är vackrast på jorden: ALEXANDROS!

HAR DU:
För många vänner:
haha sjuk fråga
Förföljelsemani: vad är de?
Tvångstankar: haha dom som du minst anar
Någon annan psykisk sjukdom: för många
Någon fysisk sjukdom: vadå fysisk?
Någon skada: haha en skruv lös kanske?
Färgat håret: för mycket
Brutit några ben: nej aldrig faktiskt
Några piercings: bara i öronen, ska ta navlen
Egen dator: den är sönder
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: jaja
Tagit nakenbilder: haha nej!
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp
Varit kär: ja
Dumpat någon: aa
Stulit någonting: jag har pengar
Lämnat landet: ja?
Tuttat eld på nått: jag älskar eld
Gjort något olagligt: säkert

HUR:
Går du: som på moln
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: väntar på tiden remember victyz? (mitt största blogg-fan)
Tjänar du pengar: Tack mor och far
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: när jag måste
Många stör du dig på: haha toooo many!
Ofta träffar du din familj: varje dag?

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja är något
På gud: nej..
På rymdvarelser: haha ja!!!!!!!!!!!!
Att folk tycker om dig: nej :D
På ett liv efter detta: nej? eller man kan ju hoppas
Att fiskar kan tänka: haha smarta kan dom ju inte vara iaf...
Att du kommer leva länge: hoppas de!

Kommentarer
Postat av: Alexandros

gud vad jag är cooooooool som är med i din lista ;)

2008-09-06 @ 00:45:45
URL: http://matcho.se
Postat av: amandaaaaaaaaaans

haha ja visst äru.. :)

2008-09-06 @ 11:05:07
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback