freeeeeeeeedag!

ja, ingen roliga fredag precis :( de va skola som vanligt, inte kul alls.. :( det kommer fixa sig tjejer, promise.

jamen, åkte till segeltorp och träffa fellan, gjorde kladdkaka :) sen åkte jag hem och sen vare match, uuuuuusch vilken match, jag hade D a M p! :) nej men jag orkar inte med sånna där cp människor som äter mitt bajs, lixom prataaaaaa svenska! haha ingen fattar, men jag gör. huvudsaken. typ?.. aa :) haha.. jag fattat ingenting av vad jag skriver, jag är trött och deprimerad :( haha, heter de så? mm det gör det. aja, det är fredag och vad gör jag? .... sitter hääääär! :(

puss i rumphålet

Kommentarer
Postat av: Maria

vad har hänt i skolan??

Fin blogg!!

2008-09-14 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback