freeeeeeeeedag!


                                            

ja hejhej, idag böev det massa pluggish i skolan 8) redovisade engelskan och gjorde de mesta i svenskan! ..för er som är intresserade, kände mig sjuk i skolan också, vääääääldigt trött och grejjer, så de blev ingen träning för min del. satt mest och tittade på. efter träningen kom jag hem, maten va klar.. åt.. gick ut.. va ute.. tråkigt... haha nej de va ganska kul :) polisen hade tydligen 'hört' att de skulle vara bråk så de va poliser i vårt hemland, fruängen. trevligttrevligt.. anna passar i polismössa! haha! lalalala... gick hem med bellish och nu sitter jag här :) orkar inte berätta min dag så himmla detlajerat för de är ju bara ointressant för er? eller? JAA juste, ska bjuda på några riktigt sexiga bilder i morgon :)))))))))) det blir kul!
nu ska jag dricka saft, puss på munn..kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback