fruängen är bäst

hej snorkråkor :)

lalalalala, vad har jag gjort i dag?... jo vaknade som alltid, sminkade mig klädde på mig.... oooooooooch helt ointressant!
blablabla skola sen gick ankan vanessa och jag hem hit och käka pizza, pratade om massa stuff sen gick vi ut och mötte alla cooooola fruängen people. chilllllipilli hela dagen lång, hände inte så mycket alls, julia blev hungrig så jag ( kocken själv ) gick hem stekte pyttipanna och julia, mästaren på gurka.. klippte sönder hela gurkan. mongoooooooo! vi gick ut sen försvan hon, alla andra drog till gårn.. gjorde inte myckt minna och jag tog några riktigt coola gangstaaah bilder! mjau, sen träffa vi bella och richard och sen gick vi till vippan, JAO!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback