godmorgon

herregud vad jag älskar lördagar! man vaknar när man vill (förrutom när min supersöta lillasyster väcker mig). det luktar typ kaffe och bröd i hela lägenheten, så jävla mysigt, inte för att jag gillar kaffe men ändå. idag så vet jag inte vad som händer, har saknat mina bruuuudar sjukt mycket! vill träffa dom men har två matcher i dag så där sprack det. eller efter kan jag ju men de är ju typ ingen som är hemma ändå, minnolajnen är ju på landet och malin är ju hos sin pappa som bort långt borta och becca är på dop, lilla benjamin ska döpas idag, för er reetards är så det hennes lillebror :) så ja, vi får se vad som händer i kväll dagen går ju fet bort, just nu ligger jag i sängen, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar den, fast snart ska jag få en ny :((((((( :)))))))) *?* och det går inte att beskriva hur mycket jag hatar sängarna i falun, usch! haha linda och jag funderade på att lägga 4 madrass....nu kom min bästavän krille in i rummet och gav mig massage, någonting duger han ju för iaf (haha)  nej men vi la fyra madrasser på golvet var, men va tvungna att fytta tilbaka allt för om det skulle börja brinna och blablabla, synd riktigt synd.
jag måste verkligen gå över till pappa och lägga in mass bilder, har några roliga från falun och sånt där smått och gott!
nej men det göra jag när jg orkar, typ aldrig :) såv i hööööööööööörs för nu ska jag äta, puss!


Kommentarer
Postat av: Fanny

SVAR: hihi ah (; vill se bilder från falun manda :D <3

2008-09-20 @ 10:32:42
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback