igår

ja.. igår va de första dan i skolan på en vecka, inget har förändrats. inte för att jag hade förväntat mig det men ändååå :) blev sönder mobbad av.. exakt alla :( tack henke martin och alex :( bara erat fel </3 haha! skitsamma :) efter skolan drog jag och alle till segeltorp och träffade våran bääästa emo kompis elliot, har kännt honom sen jag typ va några hundradelar gammal, men vad här hääääänt med dig nu? du är och ser död ut i ditt svarta hår, jaja.. haha men de va kul, vi drog till älvsjö gick runt lite tills vi kom till de där stället man kan cykla vid js, jiddddddddrade en aning mycket med alla små barn där sen jag hem och åååååt :) very nice, HAREBRA HEEEEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback