jag

aldrig mer! jag väljer aldrig syslöjd igen! uuuuuuuuuuuusch! :( hatar det!

så här har min roooooooliga dag sett ut *!* mjau. vaknade halv åtta, åt äcklig frukost, bgs.. syslöjd <<<<<//////////////////////////33333 sen rast, i typ 20 min? då titta jag på filmish.. haha den va grymt bra, så jag tittade på slutet nyss, eftersom att syslöjden slutade nyss, ahaha.. linda och ja ba sprang ut från klassrummet och skrek av lycka :') haha! det finns verkligen ingenting att göra här, det ända man gör är att äta, äta mer och äta mest, mat hela tiden, ganska god mat, godare än i skolan.. haha. nej men nu ska vi äta midda, haha klockan är halv fem? äter man midda då? neeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;) men vi gör. puss


                          
       tänk er ett tjockt jävla brett stort hata kors över den här bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback