klockan är.. gäsp.

tjulululu, jag är trött! även fast vi sov till åtta och nästan missade frukosten. igår hade vi fakstiskt ganska kul? haha de va mysigt att titta på idol, faktiskt. efter idol vare ju bara att gå raka vägen in till sitt rum, och sova, vilket jag inte alls gjore i natt. haha det började med att nån hade skrivit ett sms till alla att lärarna hade sagt att nån död snubbe springer runt med kniv och rispar på dörrarna *självklart trodde vi på detta* och dom spöket bestämmde sig tine sig för att vara. HAHAHAHAA fett synd june och caccccca :) ja någon gång slutade väll hon och började dansa runt i hela rummet och tillslut stog vi alla tre där och skakade på ruuuumpan :) resten av natten låg jag och dunkade lindas fjortismusik på högstavolym, naaaaaaajs.

våran käre idrottslärare, inthegetttto beslutade att vi, vår grupp inte behövde ha någon idrott idag, vi slapp alltså grillakorv ute i skogen. så nu sitter vi här och ska plugga so, men jag fattar ingenting, fast tur att cewe hjälpte mig för ett tag sen att komma på några ideer, jag ska fan andvända dom :) och de ska jag göra nuuuuuuuuuuuuuu! puss


Kommentarer
Postat av: annie

Saknar dig sjukt myyyycket <3A

2008-09-18 @ 20:24:25
Postat av: Anonym

mig saknar dig mycket, hur blev det med prao älskling? <3

2008-09-19 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback