kul

inte mycket alls har hänt i mitt liv sen i onsdags, i torsdags va jag i stan med bästis. hittade nothing ett armband som jag mest köpte för att jag fick ångest över att jag inte hade köpt nått.. i fredags vare träning, sen va jag ute vad jag minns.. eller jag kommer inte ihåg vad jag gjorde jo men vafan de va ju igååååår! haha jag va ute med alla, tiog hand om fanny gumman :( horungar de där asså! finns här för dig och de vet du fannnnybanny! gjorde inte så mycket mer, va i fruääääääääääängen med alla sen drog jag hemmåt :) idag hade jag tidig match mot alvik 93 de va 94 förra helgen :p vi vann med 59 - 51 och jag gjorde illa knät men de har nästan gått över nu, anteckna.. efter matchen så hade hela tjocka släkten släktträff, skulle ta massa foton på alla, jag visste inte vilka hälfen av alla va? haha en som jag har sett i fruängen flera gånger är tydligen min syssling! haha! men nu är jag hemma iaf och ska nog dra ut snart :) pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback