varje dag är en fest

ääääääääääntligen ska ni få veta vad jag har gjort under alla dessa dagar ;)


lördag:


hade två matcher, haha vi vann första mot täby 93 :) kommer inte i håg resultatet men det var ganska mycket iaf :) andra matchen va mot wild west, då drog jag på mig osportslig, asså man spelar osportsligt i försvaret.. och fem fouls så tack och hej amanda hahahahaha, jag krigade.. senare på kvällen va ju ute med alla gangsters i fruängen.. haha hände massa busiga saker...de va ganska kallt ute så becca och jag drog hem till henne, va där i en minut.. blev lite mobbade av hennes pappa han tyckte att vi skulle gå och supa sönder nånstans.. haha han är skönste! drog ut ígen och mötte christoffer, och haha tobbe? tror han hette så. iaf perve korvi! han va från åland och hade sjukt skön dialekt, ja (smart som jag är) börjar snacka om vart åland ligger och de slutade bara med att jag hade TOTALT helt jävla fel..sen rullade kvällen på och jag däckade i min säng med mina kuddar, mitt liv.

söndag:

hade första matchen kvart i tolv, vi vannstort, 36 - 84 till oss :) och dom ledde i början med 12 - 4 typ? den här matchen vare alvik, laget som vi mötte som gjorde osportslig på mig, usch va ont i de gjorde.. rullade och typ klämde armen på nått sätt över halva plan.. aja vi vann iaf :) sen så hände de inte så mycket, skulle träffat en men så blev de inteeeeeeee, så datan va min bästis hela kvällen :)

måndag:

idag va jag ledig, så sjukt skööööööööööönt! sov så länge jag kunde tills jag blev väckt att att nån ringer, jobbigt :o
har faktiskt läst en bok idag, HEJ NÖRD :) hejhej! nej men asså man måste göra det i svenskan, så jag har faktiskt varit jävligt duktig ska ni veta, läste också några rader ut antologi 9, sådeså! 8) snart kommer min bästa minna hit, sen är det träning! och just nu sitter jag och här och slickar av chockladen av daim

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback