måndag

tjuh bräh :) kom nyss hem från träningen, och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen. men innan ska ni få veta vad jag har gjort idag.. det började med att jag gick till skolan som vanligt, hade panik över vad jag skulle ha på mig :( slängde på mig nått bara sen ruscha jag ner mot becca och minna som alltid står där nere och väntar på lilla moi. skolan rullade på som vanligt, massa tjafs försöker att inte lägga mig i men det är svårt när det är ens egen kusin det handlar om.. gick och käka lunch på grillen med alex, simon och towa efter ett tag kom axel också..intressant. pluggade ganska mycket idag, duktigt duktigt :) skolan slutade och alla dog. nej men vi drog till centrum snabbt, hade först bestämmt mig för att rulla in tills slussen med minna och möta bella, men orkade inte så jag och malin åkte till älvsjö, och knackade på hemma hos ludde som stolt låg i soffan och tittade på nickelodeon, haha calleballe hade sagt att martin och henke va där också men han ljög :( så vi tvingade ludde med oss hem till henke ( ni ska få se en video sen ) hihi! där vi spelade gta och klappade på han katt, fjortis alex kom också när jag va som mest inne i spelet... ;) haha! tog bussen hem sen och tog nästa buss till träningen.. klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback