men hej

men tja, jag gör aldirg om det där, jag går aldirg till centrum igen.. aldrigaldrigaldrig! usch va jobbigt det vaaaar.
men iaf, så här såg dagen ut idag, vi blev väckta klockan sju(?????????????)av elisabeth, haha så sööt! 'godmorgon älsklingar! dags att vakna! vill ni att jag ska stänga fönstret? haha jag minns ine ens vad vi svara med typ dö? ah, men gick inte upp fören halv åtta typ.. käka frukost, ganska god faktiskt sen vare den tradiotinella bgsen, sen va det syslöjd :(:(:(:(:(((((((((((((((((( inte min grej som jag skrev förrut, de va massa raster, sen lunch.. mööööh va vare för lunch ajuste, köttfärsås och spagetti! fätt gooott! :') aja sen vare sysöljdsbajskorv igen sen sluta vi :) gick upp, bytte kläder sen midda, gick upp bytte kläder? haha. sen titta vi på film ett tag, höhö.. sen vare centrum som gällde! åh va gott med godis, jag dör!

                    

detta är det bästa jag vet, vi höres! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback