tisdag

tisdagar va bästa dagen.. förra terminen för då slutade vi tolv! inte längre nu måste vi stanna kvar senare en dag varje vecka och ha ph :( det.....suger. men i dag va vi lediga, eller iaf jag :) höhö.. har gjort ett eget parti, de va sjukt svårt! men jag är bäst så jag klarar av och kan allt. tränade från halv fem till sju, käkade på grillen..de va nått föräldramöte idag också och jag ville ha skjus hem så jag väntade tills de va slut så jag kom hem runt 10, duschade och sånt och nu sitter jag hääääääär! eller ligger gör jag faktiskt (a) ska försöka gå över till pappa nån dag så ni få se lite roliga bilder, måste til gårn nån dag och fixa dom där sjukt rolga bildera på mig och anna också! om jag orkar förstås :) nu ska jag titta klart ¨på nått tv pogram, occccccccccch tiden läker inga sår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback