tisdag



vaknade inte när min fula mobil plingade till klockan åtta utan när pappa smällde igen dörren halvåtta, ajaj då fick jag panik :) sprang till mamma och fixade mig, senbar det av till skolan, haha de sägs ju att man ska lära sig nått nytt varje dag.. hmm i dag fick jag detlajerat klart för mig hur henke och ludde runkar! de är ju alltid nått. efter skolan stannade jag kvar och hadeeeere chill med dom fulaste tvillingarna i hela världen, jesper och pontus, ville bara låna deras busskort men dom hade tydligen inte med sig dom idag..hmmmmm! laddade också mobilen samtidigt sen drog jag in till stan med ankan mött fellan och minna där senare kom bella, gjore inte så mycket. mest tråk så bella och jag drog till 129 jao och hade de inte de minsta roligare än vad vi hade i stan, käkade och åt ännu mer. senare på kvällen va vi med alla grabbsen och malin och becca kom också, sötunar :) over and out! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback