tjuh bräh

hej alla fula :) vad ska ni göra i dag? själv har jag ingenaning, skit kul. igår vare lördag och de betyder att det är söndag i dag och det betyder att det är skola i morgon :( jobbigt, måste plugga jätte jätte mycket nästa vecka! måste verkligen göra det. redovisa matte och blablabla.. men iaf, igår va jag hemma ett tag efter det där släktträffen eller vare va? haha min gammelfarmor stog och dansa åt 'en tuff brud i lyxförpaking' så jääääääääävla cool 8) senare på kvällen träffa jag alexandros, vi gjorde inte så mycket va hemma hos han, mysigt :) sen vare hemgång på g, kom väll hem runt halv två och då dog jag i min säng. idag måste jag veta vad jag ska göra, nån som vill träffas? ring isf! pyss!

                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback