trött

är så sjukt trött, men jag får skylla mig själv.. falun va faktiskt riktigt kul, de trodde jag inte alls men det var det :) bussen gick ju halv ett från falun, på bussen tittade vi bara på film, alla va så jävl sega.. de va helt tyst typ alla sov, feting najs. mamma hämtade mig och min feta väska vid skolan och körde hem mig och lagade mat som inte vad god (jag vet att du är ett stort fan av min blogg mami, så varsågod jag skrev några rader om dig, puss på dig) efter maten hämtade vi fellan frå träningen sen drooog mammsen och jag hem och nu sitter jag som vanligt här vid datan och det är fredag, fredagar ska man inte sitta vid datan det är ett tecken på att man inte har något liv, men jurå det har jag grejjen är att jag är så JÄÄÄÄVLA SJUKT TRÖTT, ögonen går kors, känns som om jag ska svimma så nu ska jag nog ta och göra det..eller titta på jönssonliiiiiiiiigan! gulligt vaaaaa :) TINE HAR VARIT TSM MED HARRY, asså nu snackar vi lilla jönssonligan, där fick du. älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback