update

haha heter de så? (a) shitsamma :) har inte skrivit på massa dagar men har ska ni allt få veta vad jag har gjort under helgen!

lördag, minna kom som ni redav visste :) vi började dagen med att träffa bella sen gick vi till centrum och mötte jesper, osminakade :( lalala, sen åt vi på grillhörnan.. haha like always.. jag fick i mig exakt all mat! mmmmm! vad gjorde vi sen? hahahaha jaaa juste! minna försvann så de va bara jag och bella kvar vi åkte tunnelbana fram och tillbaka till västertorp 4 gånger, sen käka vi med malin på grillhörnan igen och då gjorde vi fetaste rapplåten också? vet ni hur grym den är? nej :) men ni ska få höra.. lalala.. 'nästa fruängen' babooom! grym. sen kommer jag inte ihåg va vi gjorde mer men senare på kvällen så hyrde vi film och köpte goooodis, mjau. sen käka bella på grillhörnan och jag gjorde ett undantag.. lugano, mitt hjätta gula villan. mums när vi satt där innen kom richard och jeppa också HAHAHAHA säger jag bara, skämms pöjkar! vi rulla ner mot långbro hälsade på folket och drog sen hem tillbella och henne family och titta film :) hennes syrra är de sötaste jag veeeeeeeeeet! hon hade varit på örbydagen? om de heter så? haha skitsamma de med, iaf hon visade oss allt hon hade vunnit :) hooon är för söt ska ni veta :) sen somna vi!

söndag med litet s,

yaaaaah, vaknade hos bbellu.. chillaaaaaaaa där ett tag sen gick jag hem och plugga so heeeeeeela dagen </3
men de gick ju inte så bra eftersom några otroligt söta människor ringade mig hela tiden.. haha! jaja.. idag vare skola, haha för första gången hade jag sjukt kul i skolan! haha minna är den sköönaste jag vet! fafaafafafafan va kul vi hade!
lalalala.. va hos alleballe efter skolan sen vare träning, JAG KÄMPA SOM HULKEN! riktigt cool va jag :)

vi höööööres! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback