usch skoljogg

har laddat hela veckan in för det här med skoljogg, satsar på första plats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ironi*

usch usch usch, jobbigt med skoljogg finns inte så mycket att berätta, vi skulle tillioch med gå från skolan ända till mälarhöjden, det är lååååååååångt med det gick ganska snabbt. jag gick med henke och plågade honom igenom alla låtarna på min mobil, plus att jag sjöng med i alla låtar 8) haha det sluta med att han gick och höll för öronen :) aja jag gick runt den där banan med polokrull, vi gick väll inte hela tiden, sprang faktiskt lite :) i nerförsbackarna :) men när vi väl ska åka hem så upptäker jag att jag inte har mitt busskort med mig, duktig amanda jätte bra greeeeeeeeeat! så vi fick gå, igen gågågå hela vägen till bredäng och ta tuben där i från, va vall ingen ide att chansa på bussen, haha hade förjävla kul med tine och cörre på hemvågen, vi satt på tuben och tine ba det gäller att ha stake om man har skavsår, nån mupp breve börja aaas garva och sa att tine hade billiga skor :))))))) skitkul! men aif det suger att sluta tidigt när man vet att man måste hem och plugga :( usch har jätte stor redovisning i morgon, vill bara gå och döö :( ska prata inför tusen människor om mitt eget parti som jag har gjort, fyyyyyyy usch och blääääääääää

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback