yummie

hej alla med vitlöksandedräkt :) skola i dag, hade en vääääldigt jobbig morgon, hade INGA kläder asså jag menar verkligen inga kläder att sätta på mig.. alla är i tvätten! va nära på att dö där men nej då jag hittade nått som funkade men sen när ajg kom till skolan så kändes de bara såååååå fult :) ville dö då också. haha skolan rullade slutade två drog hem åt chips sen gick jag hela vägen hem till min sötaste kusin felicia och åt massa god mat och tittade på outsiders, äääckigaste jag  sett på lääääänge. hur kan man ens vilja sätta nålar i hela kroppen och sen hänga upp sig själv i luften? sjuuuuukt. orkade inte ta bussen hem, pappa hämta mig vi stanna och åt kebab och nu sitter jag här. rooooligt va? ja :) pusshejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback