fnizzzzzzzzzzzzzzzz

Har inte pallat skriva så mycket men hey bryr ni er? nej :D Men slänger in ett inlägg nu, hmm.. minns inte så mycket av vad jag har gjort, efter skolan i tisdags så åkte jag, David och Henke hem tillö David ch hämta lite stuff sen drog vi hem till mig och lekte med min lillasyster typ, hehe. Resten av kvällen bestig av thaimat, ugly betty och desperate hemma hos henke, fet najs. HEHE, smidiga jag skulle göra ett tapper försök till årets första bakåtvolt på studsmatta, vilket inte slutade lyckligt utnm den slutade på ansiktet och skrapsår över hela ansiktet som svider som in o helvete. Så jävla synd! Hur lyckas man :( Jag sväääääääääääär sånt händer bara mig. Onsdagen bestog av pirr i magen typ hla dagen eftersom vi hade elit kval i går som vi sög så jävla stenhårda hästaballar på.  Fölora fan med 20, och det betyder att va måste vinna med mer än tjugo på onsdag.. eheehe, det är bara att klappa sig själv på axlen och övertala sig själv att man är bäst i hela världen. Vi kommer att vinna. För jag är fett taggad nu azzzå, skulle nästan kunna springa till centrum och tillbaka, så jävla taggad är jag. Efter matchen och förlusten igår så förblir kvällen suddig, jag va arg. Åt upp min kalla hamburgare med en tugga och hällde i mig 2 liter cola och sov, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback