HalllÅ

Kom nyss hem och har ätit och lite sånt :) Dagen började som sagt med att jag och Vanessa åkte till Hornstull och sola (Notera: även fast jag tog mig tid och skrev ett inlägg till henne att hon skulle skynda sig.. SÅ MISSAR HON ÄNDÅ TUBEN. Så lilla ja fick gå av vid midsommar och VÄNTA på henne där, snällt av mig) Jaojao vi sola sen jaaaaa åkte vi hemmåt, jag åkte förbi mamma för att hämta en sak och checka mitt nya rooooom, as najs. Ryyylla hem till farsgubben och blev hämtad av moster med familj för en tripp till fryshuset för att kolla på Södertälje - Järva. Södertälje vann :) Efter det åkte jag hem skrapade ihop mina sista mynt och åkte och sola igen sen blev de massa problem där nere så jag lyckades få två solningar, H-A-H-A .Jävla tönt jag är. Aja, och nu siitter jag här som en neger, viiiiilket är najs men aa..... Ska hoppa in i duschen nu och sen gå ner till centrum om möta upp Alex :) Hihi, sen blir det en hääärlig utekväll med everyone, HARE BRA FÖR DE SKA JAG FAN HA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback