HENKE MASSERAR MINA BEN

Skriver lite till.. bara för ATT. Idag är det FREEEEEEEEEEDAG OCH DET ÄR INTE  VILKEN FREDAG SOM HELST UTAN DET ÄR FREDAG INNAN LOV, WOOOOOOOOOOHO! Ja men jag har inga planer för lovet, skönt :) Bara Uppsala över helgen med laget, vi ska vara med i Påskkärring cup.. Respekt?!!??! Ska möta Ryssland och lite annat trams, ska bli trevligt :) Bo ska vi göra på ett av sveriges finaste hotell, HAH! SUUG DEN, någon kommer att tillbringa all sin tid på hotellets spa, och någon är ingen mindre än jag :) Hahaha, ja men som ni förstår så tror jag icke att det blir något skrivande i bloggen under helgen, kommer hem på söndag så ja.. då skriver kag nog då isf :) Idag blir det färga håret, sen träning sen ingenaaaaaning.. Måste hitta på nått, vill inte vara hemma och dö iallafall :) Tiden sviker..Hejs!

Kommentarer
Postat av: Fanny

aaaamaanda, vrf slutat blogga? "/ buhu, du måste börja igen (: <3

2009-04-09 @ 23:11:21
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback