hola aaaaaaaaaat ya!

TJoSan.
Min helg har varit gaaaaaaaaalen! Så jävla inte.  Sov hos Alexandors på fredagen, vaknade upp på lördagen och typ inget hände, hoho åkte hem och eftersom den där jävla bussen hem aldrig vill gå hela vägen till långsjöplan där jag går av så får jag alltid bajs vänta i älvsjöstaation till den mot fruängen kommer,  det är ju för fa samma busshelvete?  Nån som fattar vad jag pratar om? HEHE don't think so. Men träffade Adina, Jessu och nån Ida där chilla med domett tag tills bussen kom och jaaaa så tog som samma buss med mig fast dom skulle till fryyyängen. Drog och käka thaimat senare på kvällen, skarrigt och va med gangsters typ halva natten i solna och grilla, bus. FETT MYSIGT JAG SVÄR SKA BÖRJA HÄNGA DÄR ASSÅ. Ehööööööööööm, söndagen va väll lika kul den, va på landet en stund blablabla, sen andra gangsters på kvällen. Nu ska tim gå en prommenad, han ville att jag skulle skriva det så allt för honom, typ. Iallafall i måndags så vare skola som vanligt, och de va fett bra väder ute, senare var det träning som gällde och efter det vare herrmatch,  torsk. Idag ahr det inte hänt så mycket, hat pluggat galet och käkat minst 567 pajjer på donken, jag har blivit kär vafan fyfan va gott.  I dag när jag kommer hem ska jag slänga in lite bilder från mitt liv, för sånt gillar ni vaaavavavavaavav? Ja det gör ni.  I dag är de inte lika bra vänder ute och jag är hungrig, sitter i skola och väntar på att klockan ska bli tre så jag få gå hem. Veeeeeenne vad som händer i da aasssså, ingen vill vara med mig :(:(:( hehe inte för att jag har frågat nån men ändå. Jag ska hem och äta. Klockan är tre, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback