I WAAAAAAAAAS BORN TO TELL YOU ALL THE THINGS YOU AREEEEEE *LAALAL*

hejhej sitter i skolan med Alexander Gävertröm :) Vi har nyss ätuit korvgryta, myyyyyms!
Igår så hände det inte så mycket på dagen minns inte vad jag gjorde, jo juste jag oljade in altanen där hemma, haha kul typ, samt var med familjen och köpte en grill, hähääähä. Senare på kvällen kom Henke och Love till mig, Henke och jag käka sen drog vi till Love och hämta pengar sen åkte vi till Fruänegn och mötte upp, Tine, Alex, Alle, Sandra , Corre och Fellan sen träffa vi lite Fruängs people medans vi väntade på bussen mot Heron för vi skulle ju pååå bio, inga kommentarer om filmen.. den sög och hette 'Hopplös coh hatad av alla' se inte den. Efter det åkte jag hem till Alexandros och soooooooov där, mysigtmysigt. Meeeeeeeeeen  snart har jag ph, blööööö fick tillbaka två prov idag, inte så bra jobbat från min sida, ig på ena och g+ på andra :( Så det blir omprov på ena ochandra får man inte göra om även fast man inte är nöööjd, jobbigt för mig men jag får nog vg ännndå ska ni se ;) Efter skolan så ska jag till mor och hämta massa kläder och sånt för ska till pappa i dag och tillbringa min vecka där, AAAAAAAAAAAAS SKÖNT.  I kväll blire 129 tugg!!!!!!!!!!!!! WIHAAAAAAAAAAAAAAAAA... hmpf.. Hejdå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback