LÖÖÖÖÖöööööööÖRDAG!

TJAAAAAAAAA :)))
Jag är på galet bra humör, men jag vet inte varför. Men låt det bara fortsätta såhär! Hohohohohohohhhä!

Igår så var det skola som vanligt, en riktigt seeeg fredag då alla bara går runt och väntar på att klockan ska bli tjugo i två så det blir bgs och man får en liten underskrift i loggboken och jaa.. sen får man gå hem! Men lite hann jag med under dagen, lämnade in 25 i eng till elisabeth samtidigt som jag påpekade att hon hade en grymt snygg klänning och blinkade lite med ögat och sa.. det blir mvg vaa? :) Bokade också tid för att redovisa mitt matte 20 BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Samt sluddrade igenom någon spanska film, drog så fort jag kunde. Spanska är bajs. After school drog jag hem till Alexandraaaa Sandberg min bästavän och åt och solade litE, hehe! Sen bar det av till träingen, döda mig va jobbigt det var att springa runt Råstasjön, fiiiiiifan.. Det ryktas om att vi ska börja springa två varv också.. ÅH HERRE. Efter det väntade en timmes träning som mest bestog av att springa runt och göra massa finter haha, gav upp lite mot slutet när min mensvärk åt upp mig. Kom hem lite senare och skulle egentligen bara ha fixat mig och åkte till Älvsjö och träffat Henke och fjortisalex och dom men sen så blev det inget med det för jag paaaaaaaaaallante. Så min fredagskväll bestog av en massa väntande på min far som skulle komma hem med donken till mig och det gjorde han vid typ haalv tio..gubbskrutt! Seeeeen typ sov jag hela kvällen, mycket skönt.
Jaja, jag vaknade runt åtta av att farmor ringde, hmmm minns inte vad jag sa till henne, men efter det somna jag om! Vaknade typ nyss, gick upp och åt frukost som redan stog på bordet, tet? haha vilken stavning, men ni ni vet te. De va så kallt så man behövde inte ha mjölk i de.. men tryckte i mig massa mackor samtidigt som jag satt och dansa åt 107,5! Dagens pappa planer var att jag skulle följa med honom till något byggvaruhus för han skulle minnsan köpa ett dörrhandtag, men det är inte riktigt vad jag vill spendera min lördag till så mina planer är att, halv tolv ska jag möta upp Nessi för lite solning i Hornstull sen efter det dra med moster och kusin och titta på en basketmatch, wiho! AAo sen kanske det blir lite pappa planer, att kanske, kanske! föölja med till farmor.. Sen i kväll har jag inget bestämt! Bestäm något med mig?!?!?!?! :D

 
Lite småfina bilder från spanien cupen i somras :)

AAAAAAAAAAjdE! HARE BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback