RIGHT ROUND *LLALALALALALA*

Heeeeeeeeeeeeeeeeejhej!
Sitter i skolan och har nyss haft spanska,  käfft. Mjauuuuuuuuuuuu hehehehe. AaAaAAaAAaAH, *SJUNGER GALET HÖÖÖÖGT*  Åter tilldet viktiga, ni undrar säker vad jag hade för mig igår, Jo sörreni jag va faktiskt kvar i skolan till tre (notera: jag va kvar till tre i tisdags också) Men vad gör man inte för skolan? :D Hehe eller rättare sagt vad gör man inte för alexandros,de va han som ville att jag skulle stanna. Så satt kvar till treman han och hans kompis hehe vet inte hur han stavas vik/ctor blir bra :) Ajaaaaaaa, efter skolan lekte jag fett cool med alexandruuuus, vi åt på max och typ mös med hans sötaste katt stina, hehehehehehehehe, fettsöt. Sen åkte jag hoooomeoch passade min kära lillasyster till hon somna och då kom alexandros hem till mig iiiigen :) Paaaaallante skriav nåååå mer, hare bra.TJING!

((((((((((((((((((((JAG FICK VG PÅ MATTE 20))))))))))))))))))))))
(ville bara tillägga det) (över&ut) (HEJDÅ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback