Utkast: Hoooooho! Tja. ...

Hoooooho! Tja.
Senare igår så hann jag inte skriva så mycket mer eftersom att pappa och jag drog till greken och käääka, myms grekisksallad i mitt hjärta! Efter det åkte vi till mor och hämta klääääder sen vare bara plugg hela kvällen + tvtittande :) Mysigtmysigt. Det där JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA gympa provet gick iallafall bra idag det va typ 20 frågor på bara blå pist och sen en större fråga på röd och allt de skulle man hinna på en halv timme, jaaajo tjena typ ingen hann.. Too bad. Aja skolan rulla på som vanligt, satt mest i matsalen och sjöng hela dagen, det är vääääääll kul det med! Men nu sitter jag här med citronkakssmet i en burk och en sked i handen, kungligt gott! Lite senare i dag blire träning sen hem och plugga engelska och matematik<3<3<3 typ. Hare gooood! Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback