WWWWWWWWWWWIHA!

Hejhej! Här sitter jag och äter ben&jerry's half baked som många gånger förrut, pappa verkar fira något för han har köpt hem tre olika ben&jerry's, jag klagar inte! :) Hähähä..
Aja, gårdagen spenderades i Alexandros säng typ heheeeee. Lalalala, jag kom hem från honom runt sex då drog jag direkt ner till mitt andra hem och köpte pizza till mig och pappa, hähä dom måste ha gjort nått fel där nere för jag kom hem med en extra kebabtallrik också, well well jag klagar inte på det heller men min mage gjorde. Jag har inga planer för dagen, utan ska bara vara hemma och plugga samt titta på tv, det är mysigt ibland. Ska docxk sova hos mor idag eftersom pappas gris till flickvän kommer upp till stockholm, sverige i dag för att hon ska på nån jävla kurs. Bryr ni er? Inte jag heller. Aja pallar inte hälsa på henne så sover hos mor och kommer tillbaka hit när hon har åkt, och tro mig.. Jag har mina anledningar.
Men nu ska jag titta lite på tv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback