yeaaaaaaaaaah

Fick lite lust att skiva så här har mina dagar sett ut

Söndag: Kom hem från uppsala där ajg hade cup, sov hos Alexandros på kvällen
Måndag: Inte så mycket hände va med alla typ.
Tisdag: Tittade när Alexandros och love cykla hela dan :p sen va ajg med älvsjö gangsters på kvällen tills Alexandros kom och hämta och vi åkte hem till mig, sen kom love se gick han hem och sen sov Alexandros hos mig.
Onsdag: Va typ med henke och alla och lekte fettttt ball hela dagen.
Torsdag: Lekte ännu mera cool tills fellan kom och lekte ännu coolare med mig, vi va ute med everybody sen sov hon hos mig.
Fredag: Idag alltså, hmmmmmmmmmm har varit med henke ch fellan hela dagen, senare kom corren och snart kommer tine, vi ska möta henne vid bussen snart, sen ska vi leka och sen ska jag hem till alexandrooooooooos :) MWIHIHIHIHHIHIHI!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback