aaaaaa tja

Hallååja! Vaknade nysssssss, inte skönt :( Ännu en ledig dag.. vad hittar man på lixom? Ingenting i guess. Sämst, alla har ju börjat skolan och här sitter vi ks chillare och gör ingenting.. På måndag är det back on track, lite skönt faktiskt. 
Som ni kanske har förstått har jag inga planer för dagen, men någonting hitttar jag nog på det är ju sjukt fint väder!

Men gårdagen då, vaknade tidigt, duschade och satt vid datan ett tag tills jag åkte hem till mor och fixade mig, fick damp, sen åka jag till Alexandros. Var med han al day long, först hemma hos han ett tag, sen åkte vi in till stan och lämna in min mobil (u) Får tillbaka den om 1 - 4 veckor.. (u)(u)(u)  Men som tur är så är Alexandros så himla snäll och lånar ut sin gamla mobil till mig :))))))))) Efter det åkte vi och käka på max, mööööööööööms sen åkte vi hem till honom igen :) Kom väll hem runt halv elva, satte eller rättare dagt la mig framför tv:n och somnaaaaaaaaa.

Där har ni min dag, lovley vaaaaaaaaaa?



Diggggaaa märket på näsan från en misslyckad bakåtvolt på studdsmattan, väldigt gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback