Barapapapapapapapa

Jahaja, då sitter man här igen då, eller ligger gör jag faktiskt i min sköööna säng. Idag har va varit inne i stan det var någon festival som dom kallar det här. De va mest för småbarn och vuxna inget för sånna i min ålder men det var kul ändå :) Vi tog båten in dit sen gick vi runt och tittade på massa teatrar och fika och åt luch, rätt så mysigt faktiskt. Jätte varmt var det också, mohaha bruna ben fick jag med *leeeeeeer* Vi kom hem runt 4 då lanade jag facebook med chipspåsen brevid sen lite senare vare dax för middag, hela släkten var samlad hemma hos Pelle, börjar bli trött på alla dessa middagar med folk hit och dit så jag och lilla Julia åt sen gick vi upp och titta på pippi filmer hela kvällen, hehe. Vi kom nyss hem från Pelle, haha det låter som om han bor väldigt långt bort när jag skriver men så är inte fallet utan både farfars, Pelles och pappas hus står på samma tomt, jag skojjar inte om själva tomten är en mil lång och 5 km bred, sjötomt. JA JAG TRIVS HÄR! :) Tror att planerna för natten är at ligga och titta på film för sova ska jag göra i bilen i morgon, vi sa att vi skulle åka härifrån runt tolv så är hemma i Stockholm runt 4/5. AJJJJJJJJJJDE BYE!



Min data parar sig med ett finare ord, det går inte att rotera bildjävlen. STÅ UT MINA VÄNNER, JAG HAR SNART KLURAT UT ETT SÄTT FÖR ATT FÅ DEN ROTERAD!!!!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback