DUUUUUUUUDE

Uppe med tuppen och redo för första skoldagen, eller skoltimmen? Vi ska dit, ropas upp och gå hem, för att sen vara ledig torsdag och fredag och sen börja på måndag igen? HALLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...  Fast mer ledighet tackar man ju inte nej till.

Sitter just nu home alone och väntar på att Grafffyn ska komma med bruuuum bruuuum och hämta mig för en färd miot ks. Nio börjar vi så jag va nog uppe lite väl tidigt, menmen nu är jag pigg och glad iallfall, haha ni som känner mig vet nog att mitt morgonhumör inte är det bästa alla dar.

Igår kväll/natt fick jag reda på lite hemlisar från en god vän, ska bli kul att se vad folk har att komma med för försvaaaaaaaar! Det var allt för mig och här har ni dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback