Första skoltimmen avklarad

Jaa.. det var väll som vanligt förutom att alla coola nior itne var där för nu är det vi som är coola nior, pfffft. Aja, allt var sig lik förutom att HÖR OCH HÄPNA garderoben är borta, bara ett flashigt grått golv och några skåp längs väggarna, katastrof. Take a look



Efter skolan så satt jag Simon och Alex bara ute och chilla, rätt mys faktiskt.. Länge senjag träffa dom!
Senare drog dom och käka och jag gick in en stund sen drog ajg mig också mot centrum och bussen men icke denhade redan gått så tog 163 med Alex hem sen kom Minna och Graffyn med moppen och hämta mig vid js så åkte vi hem hit och Minna hämta sin mobil som hon har glömt hos mig i sanrt 3 veckor, haha. Nu sitter jag här och gör ingenting, ska snart på utvecklingssamtal sen träning, ajde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback