Gästbloggar

Tjena alla gangster coola människor. Sitter i skolan och fick idén att blogga lite, dock är ju detta inte min blogg men just idag kan vi låtsas det. Vilket menas med att ni får lära er att leva med det. Jag kan ju passa på med att säga att jag och Amanda kommer försent till bgsen men de är så vi 125are gör. Men idag så ska vi pussa på Calle och Henke, två söta killar. Nu kom Nikita förbi, skön grabb. Men jag kan ju också passa på att berätta om Amanda:
Hon äter fiskpinnar till frukost
Hon är lesbisk (tyvärr alexandros)
Hon gillar små flugor
Hon pussar Samis fötter minst tre gånger i veckan
Hon har haft svininfluensan och smittat en tredjedel i vår skola
Hon flyger inte utomlands utan åker sl bussarna istället
Hon gillar att klicka på bokstaven g på tagentbordet
Hon har grov dyxlexi (stavning) och går på stöd i alla ämnen
Och jag älskar henne just för dessa saker.

HA DE BRAAAAAAAAAAAA mvh gästbloggaren Annica Gerdin www.chillnation.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback